Czego nie jeść

wpływ poszczególnych rodzajów pożywienia na organizm z grupą krwi B

kukurydza, gryka są głównymi czynnikami sprzyjającymi nabieraniu wagi, spowalniają metabolizm, przyczyniają się do nieregularności insulinowej, zatrzymywania płynów, zmęczenia
pszenica zmniejszenie efektywności insulinowej, zaburzenie spalania tłuszczu /lektyny przyłączają się do receptorów insuliny w komórkach tłuszczowych/
strączkowe zaburzają proces produkcji insuliny
kurczak !!! zawiera lektynę atakującą krwiobieg, prowadzi do wylewów i zaburzeń odporności
pomidory ich lektyny powodują silne, nienormalne reakcje we krwi, objawiające się m.in. zaburzeniami błony wyścielającej żołądek
żyto lektyny osiadają w systemie krwionośnym, powodują choroby krwi, mogą przyczyniać się do zawałów/ ofiarami chorób układu krążenia jest w większości populacja wschodnioeuropejskich Żydów, u których chleb żytni jest częścią ich tradycji
wołowina może powodować zaburzenia autoimmunologiczne, zamiast wołowiny – baranina, królik, jagnię
indyk nie ma niebezpiecznej lektyny, można nim zastąpić kurczaki, unikać jednak należy w przypadku zmęczenia lub stanach obniżonej odporności
wieprzowina, kaczka powodują nienormalne reakcje krwi
o. słonecznikowy kukurydz. sezamowy zawierają lektyny niszczące przewód pokarmowy
kraby, krewetki, homary, małże, węgorz zawierają lektyny o niekorzystnym działaniu
oliwki zawierają zarodniki pleśni, które mogą powodować reakcje alergiczne
cynamon zaburza pracę żołądka
sezam, orz. ziemne, n. słonecznika zaburzają produkcję insuliny